duminică, aprilie 20, 2014

Sale

 Shiseido Radiant Lifting Foundation nuanta O 00 - very light ochre (bej foarte deschis). L-am luat intr-un schimb, l-am testat de doua ori, insa nu mi se potriveste. As spune ca este 80% produs ramas (se vede in partea inferioara a tubului cat a fost consumat) - pret 70lei        VANDUT



Fond de ten Sisley Phyto Teint Eclat nuanta 0 porcelaine - ramas cam 40% (pretul lui este de peste 400lei/30ml) 50lei 


ofer cate 2 mostre de cate 1ml din Paula's choise skin balancing antioxidant concentrate serum si 2 mostre Estee Lauder Idealist Pore Minimising Skin refinisher a cate 1.5ml la cumparera acesor produse.




Chanel illusion d'ombre - folosite cat se vede (este aprox. 90% produs ramas), deschise anul trecut -        50lei/buc     VANDUTE Mihaela B





toate pensulele, in afara de NARS Yachiyo cu 90lei
     VANDUT Delia

pensula NARS 27 Yachiyo originala, am cumparat-o din Bloomingdles - California, am dat pe ea 55$ (aproape 200lei). - 140lei

Eu am folosit-o de 2-3x  pentru ca este prea mare pentru mine, nu folosesc pudra, asa ca pensulele mele ideale sunt de marimea MAC 109/150 hence: o vand.

realTechniques Stippling Brush incercata de 2-3x
Sigma F80 folosita de cateva ori
Makeup geek C421 mini concealer
Sigma E65 small angle
Makeup geek Crease brush

Setul vine cu cateva cadouri: un eyeliner gel, un gloss si cateva mostre Givenchy, Paula's Choise si Estee Lauder.

IMPORTANT: va rog sa tineti cont in mesaje voastre ca pensula NARS 27 Yachiyo costa cat tot setul. Daca ar fi s-o vand singura cu siguranta nu as da-o mai ieftina ea fiind abia atinsa. 
Scriu aici si asa deoarece vad ca in spatiul virtual sunt cateva d-re care nu inteleg ca scopul unui blog-sale nu este sa cumpar scump si sa dau ieftin intru beneficiul dumnealor. Scopul acestui blog este sa fac loc pentru alte produse. Pur si simplu ma impiedic de ele, le dau numai ca set deoarece nu este mare diferenta daca mut 4 pensule sau 5 pensule dintr-o parte in alta asa ca, ori toate, ori imi ramane una s-o admir :).
Sunt putin deranjata deoarece am primit cateva mesaje de-a dreptul amenintatoare :)) si m-am gandit ca, scriind aici as economisi putin timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu