joi, ianuarie 22, 2015

Asics Gel-NIMBUS 15

Mi-am comandat o pereche de adidasi Asics gel-nimbus 15 marimea 6,5 US 4,5 UK 37.5 EU 23.5cm de pe finishline.com (macy's.com pantru ca un site duce la altul) cu 149.99$ + 35$ shipping. Imi sunt mari, eu port marimea 36 la pantofi de strada, 36,5 la pantofi de sport / alergare Nike sau Brooks si 37 la adidasi Asics. Citisem ca ar fi mai mici decat ar trebui, de aceia i-am comandat asa, totusi se potrivesc la marimea mentionata asa ca imi sunt mari... Cine poarta marimea 37 la adidasii Nike ar fi foarte multumit de acestia.

Ii dau cu 450 lei si ofer cadou un produs din cele disponibile pe blog, cu exceptia Meteoritilor Guerlain.
Daca doriti colet ramburs se adauga 10lei taxe de transport platibili in avans... cred ca stiti povestea cu prea multe persoane care dau comenzi si apoi se razgandesc :(

Va spun si ca sunt cei mai confortabili adidasi pe care i-am incaltat vreodata, mai confortabili decat Asics Nimbus 16 - versiunea urmatoare, sunt atat de pufosi la interior ca incat simti ca mergi pe nori. Puteti citi review-urile pe amazon sau alte site-uri.

2 comentarii:

  1. Adidasi acestia par extrem de confortabili dar nu stiu daca as putea sa ii port atat de colorati!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta este tot farmecul lor :))) sa fie colorati ;)
    Sunt cei mai confortabili, dupa parerea si am incercat cam tot ce se putea incerca high-end in materie de running shoes.

    RăspundețiȘtergere